Alla inlägg den 7 april 2012

Av linda - 7 april 2012 21:26

då är denna dagen nästan slut.

skönt tycker jag.är trött nu

barnen har ätit sitt godis och vi har spelat massor av wii

de blev ju helt livliga av sockret som fanns i godiset så då passar ju wii bra.nu sover dem gott.

jag har ju börjat träna igen sitter och funderar på om jag ska boka ett pass zumba tränaren sa att det var ok och när jag känner att jag får ont ibecknet eller ryggen eller att jag får ont fogglosning så måste jag sluta direkt.zumba är kul frågan är om man kan röra sig dagen efter hihihi.

jag följer en massa bloggar nu tycker det är kul att läsa :)

nu ska jag sova godnatt på er

  

Av linda - 7 april 2012 05:40

julia har precis fått mat och nu sitter man här ensam och kan inte somna om typiskt

jag behöver verkligen sova, mormor kommer ju idag och ska äta lite god mat då måste jag ju vara pigg.

igår var min man i malmö och handlade han var på Allbacha och köpte baklava så gott mummsigt.

och godis till barnen han köpte en kinesisk trumma där det är en pinne som håller trumman och iden finns det godis jag får lägga ut bild sen så ni får se.

barnens påsk ägg består av 2 leksaker med godis i och 20 kroner .

som de får leta upp för påsk haren har gömmt påsk äggen hihi    jag väll se om jag kan sov

nu .

har glömmt att berätta att jag firar inte påsk jag har ju konveterat men tre av barnen är inte muslimer .så då tycker vi det är viktigt att de får fortsätta att fira kristna traditioner.

folk kanske tycker det är fel ,men så är det bara 

ni får alla ha det så bra

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards