Alla inlägg den 18 april 2012

Av linda - 18 april 2012 21:12

som jag längtar till lördag då jag ska kolla min syn ser så dåligt

jag kan inte ha glasögonen på om jag ska se ordentligt vid datorn

och är jag ute och någon vinkaar på mig  lite längre bort så vinkar jag tillbaka men ser inte vem det är.

jag kanske får en chok när jag får nya glasögon att jag kan se allt.Bara det inte blir allt för dyrt hoppas jag hittar några snygga billiga bågar på synsam.

idag har jag haft för mig att det har varit torsdag hela dagen har kännts som en torsdag tycker jag,men det är väll för att jag vill att dagarna ska gå snabbt.

så många bloggar jag har nu att följa det är jätte kul tycker jag några av dem är här nere i bloggar jag följer men så klart är det fler men kan ju inte skriva in alla  

eller ? 

min mormor har varit här idag och ätit kvällsmat det blev Karlsonss frestelse (eller hur det nu stavas)

supergott.Nu ska jag äta en god fruktsallad och dricka lite te har fortfarande feber men jag hoppas den ger med sig snart  har 39,2 i feber och sitter här med två kofter och ett täcke och fryser ändån

ni får ha en fortsatt trevlig kväll

Av linda - 18 april 2012 11:08

kännde inte alls för att gå upp i morse,men barnen skulle till skolan och dagis så det var bara till att gå upp och göra frukost.måste få tag på ett fint hårband till julia som hon ska ha på sig på eriks dop eftersom hon inte har något hår så hon kan ju inte ha klämmor.

men finns ju lite tid kvar för dopet är inte fören i maj.

nu blir det lite fix här hemma för i kväll är det zumba som gäller

ha en bra dag på er alla

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards