Alla inlägg den 19 april 2012

Av linda - 19 april 2012 22:15

fy vad jag fryser nu igen vill inte vara sjuk finns ingen tid till det nu.

i dag var jag och vägde julia hon hadde gått upp så det känns skönt ,ska börja ge henne en  hel portion gröt på kvällen.

Var ju på föräldra träff i dag och inget sa något om min slöja skönt tycker jag är så trött på att berätta varför.

fast jag fick höra idag när jag var och handlade att jag var dumihuvudet för jag hade konveterat  hon bor inte så långt bort från mig huset mitti mot  ,men ja de får hon tycka då att jag är dum

,men då behöver personen inte komma fram till vagnen och titta på barnen.jag hade tänkt göra en jätte fin tröja till julia och till elias men sakerna jag köpte var inte som jag hade tänkt mig när de komm riktigt besviken blev jag så nu får jag tänka om hur jag ska göra.

ni får ha en fortsatt trevlig kväll


Av linda - 19 april 2012 07:29

idag har jag ingen feber tog panodil igår innan jag skulle sova.

idag ska jag och julia till bvc , spännande och se hur mycket hon väger och hur lång hon är.Det är även föräldra grupp idag och jag är nervös över vad de ska tycka och säga om mig på föräldra gruppen,eftersom de har inte sett mig i slöja och vet inte att jag har konveterat.Jag behöver inte skit snacki mitt liv de kan jag vara utan vill inte ödsla tid eller energi på sånt min tid är för dyrbar för sånt,men tyvärr är det många som ÄLSKAR att prata om andra ,men jag tror att det är för att de inte har något bättre för sig eller inte vet bättre kanske.

vad tycker ni om skit snack bakom ryggen på andra?

skriv gärna enn kommentar om vad just du tycker


ni får alla ha en trevlig dag och ta hand om varandra

och tänk mer än en gång innan ni snackar om andra bakomryggen

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards