Alla inlägg den 20 april 2012

Av linda - 20 april 2012 22:12

jag skulle ju bara ta det lugnt idag bara slappa hela dagen med barnen och bara mysa.Jag kan säga att det gick inte jag kunde inte blunda för glasen i vasken inte häller för grusen jag kännde under fötterna fast jag dammsög igår.

så jag har dammat.dammsugit och torkat golven sen kunde jag slappna av och bara ta det lugnt.

konstigt att det är så det har det inte varit innan.

jag trivs bäst i ett rent hem,men jag bryr mig heller  inte hur andra har det för det är upp till dem hur de vill ha det och jag är inte  är inte där för att städa utan för att umgås.

Den senast tiden har jag kännt mig stressad hela tiden och över vad vet jag inte ,om det har med casper skola att göra. vet inte varför jag känner så känner mig lite ledsen oxå men det är för att snart närmar det sig den 18maj och den dagen är ingen bra dag för mig för då är det 3 årsen jag födde lilla Lucas R.I.P MIN ÄLSKADE POJKE.

usch nu orkar jag inte skriva om det men jag kommer skriva ett inlägg om det vid ett senare tillfälle


ni får alla ha en fortsatt trevlig dag

Av linda - 20 april 2012 11:25

då vart det fredag igen sov morgon jippieller ja drömma går ju hihi.

händer inte  så mycket idag ska bara ha en slappe dag idag om det går,men jag kommer väll inte kunna slappna av för jag ser grusen på golvet och glasen i vasken.

får försöka blunda hihi hihi.

idag kommer kanske syrran hit ska bli kul .

har fortfarande inte hittat någon skjorta till elias finns lite tid kvar så.

ni får ha en trevlig fortsatt dag

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards