Alla inlägg under april 2012

Av linda - 18 april 2012 11:08

kännde inte alls för att gå upp i morse,men barnen skulle till skolan och dagis så det var bara till att gå upp och göra frukost.måste få tag på ett fint hårband till julia som hon ska ha på sig på eriks dop eftersom hon inte har något hår så hon kan ju inte ha klämmor.

men finns ju lite tid kvar för dopet är inte fören i maj.

nu blir det lite fix här hemma för i kväll är det zumba som gäller

ha en bra dag på er alla

Av linda - 17 april 2012 10:13

sitter här i min ensamhet mannen på jobbet och casper och anton  i skolan och elias på dagis

och julia ligger i sin säng och sover.vad ska jag göra då.tycker bäst om att ha livligt runt mig gilar inte när här är tyst.

jag kan ju kanske passa på att damsuga lite fast jag gjorde det igår två gånger .nu ska jag äta lite frukost och dricka lite te .

ha en fortsatt trevlig dag på er    

Av linda - 16 april 2012 20:34

fy vad dagen har gått snabbt idag min mormor har varit här idag och fikat i förmiddags jätte trevligt.

Maria och hennes goa pojkar har varit här i eftermiddags alltid lika kul att träffa maria.

tänkte att jag skulle ta min vatten flaska och tränings skor på och gå ut och gå en lång runda,men nää det blev inte så för nu börjar det bli mörkt och jag är mörkrädd.så det blir en runda när jag har lämnat elias på dagis 

i morgon händer inte så mycket ska bara vara hemma och fixa här lite.Kanske det blir en runda till lekplatsen med barnen i morgon när vi har hämtat elias från dagis.

ni får alla ha en trevlig kväll

Av linda - 16 april 2012 20:34

fy vad dagen har gått snabbt idag min mormor har varit här idag och fikat i förmiddags jätte trevligt.

Maria och hennes goa pojkar har varit här i eftermiddags alltid lika kul att träffa maria.

tänkte att jag skulle ta min vatten flaska och tränings skor på och gå ut och gå en lång runda,men nää det blev inte så för nu börjar det bli mörkt och jag är mörkrädd.så det blir en runda när jag har lämnat elias på dagis 

i morgon händer inte så mycket ska bara vara hemma och fixa här lite.Kanske det blir en runda till lekplatsen med barnen i morgon när vi har hämtat elias från dagis.

ni får alla ha en trevlig kväll

Av linda - 16 april 2012 06:26

usch fy kaun ju knappt röra mig träna zumba på aktiv igår i en timme  efter det gick jag hem

och idag har jag tränings värk till tusen ajajaj.men man vet ju att man har gjort något bra efterom det gör ont blir ett pass zumba till på onsdag   skit kul är det.Ska snart börja med frukosten till barnen ,de sover fortfarande brukar väcka dem klockan 7.Ser att solen börjat titta fram skönt med vår är det.

ni får alla ha en bra  dag 

Av linda - 13 april 2012 07:28

i natt har det varit en tuff natt julia har varit vaken mycket hon har varit lite orolig.

men sen somnade hon gott .  

de stora barnen ska snart gå till skolan .

Elias sover fortfarande julia sover med så det är lite lockande att gå och sova en stund till när de stora har gott men vi får se hur det blir har massor som ska göras idag.vi ska ju kanske ändra om i stora rummet i morgon.

jag skulle behöva lite sol så man kan bli pigg det var ju så fint väder igår det kan det 

väll bli idag med ,men solen syns inte   

ni får ha en bra dag


Av linda - 12 april 2012 22:59

jag har bestämt mig jag ska sälja den min fina älva

har lagt ut den på eslövs loppis oxå vil ha 100 kroner för den då den har kostat 200.

här kommer en bild på den


 

    

 vist är den fin min älva  hoppas jag får den såld snart .

idag var vi hos min syster och fick go fika. te och ballerina kakor mumsigt.

jag har sån tränings värk i benen fy ,men då vet man att man har gjort ett bra jobb 

ni får ha det så bra mina vänner


Av linda - 12 april 2012 11:17

sitter här och funderar om om jag ska sälja lite av mina prydnads saker har så mycket som man samlar på sig

min stora älva ska jag oxå sälja hmm kanske. alltså varför samlar man på sig så mycket igentligen till vilken nytta

likadant med kläder har lite som ska läggas ut på tradera med .men det får bli sen när tiden räcker.

så tyst här är bara jag och julia hemma de andra är på skolan och på dagis ,julia sover.

senare idag ska vi till min syrra ska bli kul.

Åh jag måste berätta elias ställer sig själv upp nu från golvet utan att hålla i sig i något och sen tar han 3-4 steg han tycker det är jätte kul och vi med vi hejar på .

snart så går han väll helt då har man att göra;)

skulle ha ringt en massa samtal idag men det får bli i morgon istället

ha en bra dag på er 

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards