Alla inlägg den 10 maj 2012

Av linda - 10 maj 2012 23:55

alla sover jag är den ända som är vaken .

sitter och tittar igenom mitt pyssel jag har budat på i olika omgångar på tradera

har en massa pyssle hemma nu lägger ut en bild sen på mitt pyssel jag har. nu fattas det bara en symaskin och det är ju inte så billigt.får försöka övertala min man om att jag villl ha en symaskin hihi.

kan ni tänka att i morgon blir det lite träniing .ska bli kul.

har mycket att göra i morgon för jag måste leta dop present jag ska hämta ett paket på posten en avi komm idag.

jag  gå till Öb oxå hoppas jag hinner tränna  .sen när jag kommer hem är det en massa samtal som ska ringas.

oj måste till fk oxå ju.

ni får ha en fortsatt trevlig natt

Av linda - 10 maj 2012 11:43

har ringt viktiga samtal idag som jag även har varit stressad över,men jag känner mig ändån stressad konstig.

lite irriterad är jag för jag inte kan hitta julias mössa som elias har slarvat bort eller gömt  det blev en konstig gubbe det hihi.Jag har inte trännat jag har tappat motivationen hittar ni den så säg till mig eller om ni har mycket


motivation släng över lite till mig jag lär behöva det.Jag blev så besviken i dag jag hade hoppast på att vinna tävlingen i en av bloggarna jag följer, men som vanligt förlorade jag .varför kan jag aldrig vinna något jag har värkligen otur.

jag får väll köpa en lite ryggsäck till elias i stället så han oxå har en liten ryggsäck.eller skicka in kvitton på vårdprodukter man har köpt då kan man ju få en ryggsäck om det finns kvar några.

nu måste jag gå ska fixa lite här ,men som vanligt så fastnade jag hihi

ha en bra dag kram


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards