Alla inlägg den 26 maj 2012

Av linda - 26 maj 2012 00:40

i helgen är det marknad ska bli kul tänkte gå en runda med barnen 

min man ska passa på att läsa lite  när vi är borta.blir ingen träning i helgen ,men det gör inget eftersom vi kommer promenera till stan  dit och hem både lördag och söndag.lopparknaden börjar klockan 10 den vill man ju inte missa kan ju fynda ibland på loppmarknader. min man komhem dag och överaskade mig med fina blommor jag älskar blommor

fick min favorit roser det är så fina och luktar gott oxå.

vi var ju på grill kväll i går på området där vi bor ,så mycket folk det blev jätte kul tycker jag och det var blandat folk

inte bara svenskar utan andra oxå,riktigt kul

Ett stort tack till de som har gjort denna dag värkligen uppskattat.

Snart är det mors dag hur brukar ni fira den ?

lämna gärna en komentar hur ni brukar fira

nu hör jag hur in aäng kallar på mig är skit trött just nu så bör nog sova barnen komer vakna tidigt i morgon och tjatta om när vi ska gå hihi 

ni får ha en fortsatt bra dag


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards