Alla inlägg under maj 2012

Av linda - 10 maj 2012 11:43

har ringt viktiga samtal idag som jag även har varit stressad över,men jag känner mig ändån stressad konstig.

lite irriterad är jag för jag inte kan hitta julias mössa som elias har slarvat bort eller gömt  det blev en konstig gubbe det hihi.Jag har inte trännat jag har tappat motivationen hittar ni den så säg till mig eller om ni har mycket


motivation släng över lite till mig jag lär behöva det.Jag blev så besviken i dag jag hade hoppast på att vinna tävlingen i en av bloggarna jag följer, men som vanligt förlorade jag .varför kan jag aldrig vinna något jag har värkligen otur.

jag får väll köpa en lite ryggsäck till elias i stället så han oxå har en liten ryggsäck.eller skicka in kvitton på vårdprodukter man har köpt då kan man ju få en ryggsäck om det finns kvar några.

nu måste jag gå ska fixa lite här ,men som vanligt så fastnade jag hihi

ha en bra dag kram


Av linda - 5 maj 2012 12:10

jag har svårt att hitta rubrik till det man skriver.

inte lätt det där så därför det oftast blir en blogg utan rubrik.

så fint väder vi har kanske man ska gå ut en runda jag har ju batteri på kameran nu ut och ta lite fina bilder på barnen.

vi skulle ha haft gäster idag men det blev inte tur jag inte bakade något,men de kommer i morgon ska bli kul.

ni få ha en bra fortsatt trevlig dag  

Av linda - 4 maj 2012 21:15

jag glömmer vist att blogga men det har varit så mycket så tiden och orken inte har räck till är så när vi har varit sjuka, men nu är vi alla friska igen så ny tar vi nya tag igen och skriver blogg igen.


jag lovade ju bild på skorna jag köpte på sko punkten så här kommer bilden

min son kunde inte låta bli skorna för han älskar skor och väskor hihi och lilla systers mössa har han tagit på sig med casper fick oxå skor  bilden kommer här 

   

snygga tycker jag .

nu är det bara anton kvar som ska ha skor ,men vi har inte hittat några än så vi letar vidare

Casper frågade i dag varför inte han var med på någon bild på bloggen jag sa att han ville ju inte innan ,men nu har han ändrat sig och anton med så det kommer lite bilder på de sen ja på juli med  

jag letar så efter små ryggsäckar som barnen kan ha som sköt väska . elias slipper ju ta casper o antons väskor om han har en egen liten ryggsäck.Jag har budat på en till julia med hellokitty på tradera får se om jag vinner den.

jag är med i en tävling på en av bloggarna jag följer där man kan vinna en  ryggsäck från libero hoppas jag vinner för då ska elias få den såå kommer han bli jätte glad

nu måste jag gå ha det så bra och ha en trevli kväll på er


Av linda - 1 maj 2012 11:25

har inte skrivit på några dagar nu för elias ,julia och jag har varit sjuka .

elias är frisk nu ,men inte jag och julia men vi mår bättre . i lördags var vi och köpte skor och kan ni tänka att jag hittade 3 par helt otroligt jag som har breda fötter har sååååå svårt att hitta skor,men på sko punkten hittade jag ska lägga ut bild på demi morgon de är så sköna att ha på inget som klämer och har sig

i morgon ska vi se om vi hittar lite skor till barnen blir inte lätt

känner inte att jag vill köpa skit dyra skor till dem för de springer på åkern ibland och då är ju skorna helt smutsiga och äkliga, casper vill ha konverse skor eller vad de heter de kosta 600 nya sa han.Det är mycket pengar tycker jag. tänk ajag fick tre par skor för 298 kroner på sko punkten.inte illa det ni får se bilder på alla inköp i morgon nu ska jag gå och förbereda lite lunch till oss alla 

ha en bra dag i det finna vädret

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards