Alla inlägg den 9 juni 2012

Av linda - 9 juni 2012 01:14

det har hänt så mycket som har gjort att jag inte har varit här inne.

vi var ju med casper i lund för att se hur hans fot har blivit (Csper föddes med felställning på foten oxå kalllad klumpfot) det visade sig att hans hälsena hade bliit alldeles för kort så samma dag fick han gips.en vecka efter måste vi in igen och gipsa om så kommer vi hålla på i några veckors tid.Elias har varit jätte sjuk han åkte på en jobbig lunginflamation och dubbelsidig öron inflamation. min lilla prins så sjuk han var.sen var det julias tur förkyldning och en massa var som komm från ögat och jobbig hosta samt att hon hade jobbigt att andas så två gånger var vi på akuten på en vecka varje gång satt vi i 6 timmmar och väntade.jag har inte sovit mer än kanske knappt en time på nätterna nu när barnen har varit sjuka.så jag har inte orkat gå i och skriva här utan lagt den tiden på mig själv att passa på att sova när barnen gör det. idag klagade anton på att han hade ont i huvudet hoppas det inte blir mer av det inte kul att vara sjuk nu är sommarlovet börjat de slutade i torsdags.

sitter här och äter glass mitt i natten och dricker te lite egentid det är vardags lyx för mig

ni får ha en underbar dag idag 

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards