Alla inlägg den 13 juni 2012

Av linda - 13 juni 2012 10:42

tråkigt att mina video klipp inte fungerar fattar inte vad det är som blir fel.

idag är elias på dagis han har varit hem i lite mer än 2 veckor nu för att ha har haft lungiflamation och öron inflamation.

idag när vi hade lämnat elias på dagis  så gick vi och handlade frukost bullar.Anton han hade två kroner som han handlade för. han köpte så klart klubbor och geisha choklad han älskar klubbor och geisha han gav mig en gisha choklad och sa mamma den får du för jag älskar dig så mycket du är min bästa vän   jag smält så klart direkt .   på vägen hem så pratade vi lite om vad vi ville hitta på i sommar vi planerade att nästa fredag om det är fint väder så åker vi till ängelholm hembyggds parken jag frågde barnen vad de ville vi skule ha med oss och casper  sa att de ville att jag skulle göra den goda pastasalladen och de goda äggmackorna med alfagrodar och så klart dricka. Jag frågade anton o det var något han ville vi skulle ta med oss han svarade då geisha choklad och klubbor så slipper jag bli sugen.hihi han är rolig han.

idag blir det en runda till trollsjön för att se djungelbandet ska bli kul ska ta lite bilder oxå tänkte film först men eftersom jag inte kan få in video klippen så blir det inga fler filmer här tråkigt ,men så är det.Min moror ska oxå se på djungel bandet så vi ska träffa henne i trollsjön.

ni får ha en toppen dag idag kram på er

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards