Alla inlägg den 9 juli 2012

Av linda - 9 juli 2012 23:18

sitter här och det är bara jag vaken.alla de andra sover kanske jag med borde sova så jag är pigg när vi ska till lund imorgon.jag har lagt in mina nya bilder nu byttat profil bilden synd bra att min man inte kunde vara med på bilden men han var inte hemma den dagen.  

 

mina små busfrön.

 

juli älskar majskrokar hihi.


 

här sitter elias och väntar på smörgåstårtan som han är sugen på .

nu är det väll dax att gå och sova godnatt på er alla sov gott

Av linda - 9 juli 2012 16:00

konsigt väder vi har i skåne ja iallafall i eslöv ena timmen skiner solen och det är varmt nästa så är det molningt och blåser ,nu får det bestäma sig ,tycker det kan bli lite åska så det kan lukras up lite.

min mamma har arit här idag och även mormor nu när hon skule gå hem så tog elias skon och gav till mormor fast hon fick bara den ena skon den andra ville han inte ge henne utan sprang runt med den och försökte gömma den hiihi.men tillslut fick hon den .i morgon ska vi till lund igen med casper skor så han kan få på diktusbandet äntligen.Nu måste jag gå 

ni får alla ha en bra kväll kram från eslöv

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards