Alla inlägg den 30 juli 2012

Av linda - 30 juli 2012 20:48

det var ett tag sen jag skrev blogg nu får nog skärpa mig lite.men det har inte hänt så mycket tycker jag bara at jag var instängd i ett tåg i två timar förra veckan jag och ca 150 till sen fick de evakuera oss alla så det var bra att hoppa av tåget mit i ingenstans och promenera till stångby en bra bit ska jag säga  40- 50 minuter gick vi nog inan vi var framme på stationen i stång by där det skulle koma bussar men som inte kom som de skull jag och tre till hade turen och fick chansen att åka med en tjej till eslöv. tur jag inte hade barnen med mig utan att jag var själv.


Något som jag undrat länge nä jag är utan barnen en hel dag.

varför har jag nappar i min väska då och en plast sked.eller när jag är och handlar står och rullar kund vagnen precis som om barne skulle sova i vagnen. tycker det  konstigt undra om fler gör så elelr är det bara jag.eller känns som om något saknas hela tiden när man är iväg utan barnen.

ni som läser min blogg gör ni oxå så eller är det jag som är knäpp. 

skriv gärna en komentar och berätta.

nu blev det ett kort inlägg ,men jag lovar jag ska bättr mig oh skiva oftare.

ha det bra nu med er

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards