Alla inlägg den 28 september 2012

Av linda - 28 september 2012 21:14

jag har feber nästan 40 grader så igår var vi inne och tog det lugnt  var bara en snabb väng till affären och idag har vi inte häller gjort så mycket.

igår hade jag så hög feber så jag glömde nästan vd jag skule handla til lasagnen sen när jag gjorde den så glömmde jag visa ingredienser ,men den blev god ändå ,man ska nog inte handla eller laga mat när man har så hög feber..casper har fått ett paket på posten och han tycker det är så kul inte ofta barnen får paket inte. vi ska hämta det i morgon.

i mrogon tänkte jag ta lite egentid när barnen sover titta på tv tända värmeljus som jag fick i brevlådan igår och äta lite gott till förästen fick ju hem en film en kriminalare och jag älskar svenska kriminalare jag utländska med så klart.

nu vet ni vad jag ska göra i morgon kväll

vad ska ni hitta på för kul i morgon kväll?

skriv gärna en kommentar och berätta

kram på er allla

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards