Alla inlägg den 29 december 2012

Av linda - 29 december 2012 22:17

.började dagen med att jag knappt kunde ta  mig upp ur sängen för så ont hade jag  har ju fortfarande problem  med rygg och beknet  och höfterna sen jag var gravid med julia.men det känns bättre nu så då tänkte jag skulle passa på att skriva lite alla sover bara jag vaken i det kalla,ja det är kallt ingen värme här inte bara ett element som är varmt här brrrr säger jag bara sitter här med pyjamas och varma inne skor som inte är tillräkligt värma utan jag måste ha strumpor på oxå och en fliz filt på mig oxå och dricker lite varmt te och fryser ändån.ska ringa vakt mästaren så fort han kommer tillbaka om vi står ut så länge.

är så glad julia hon går helt nu kryper nästan inget längre. jo om det ska gå riktigt snbbt fram till något så då kryper hon ser så gulligt ut när hon vagggar fram lilla prinsessan.snart är det nytt år oxå detta året har bara sprungit förbi tycker jag.idag har det iallafall hunnits med mycket soterat nästan allt på balkongen och varit och slängt på merab.skönt när det ser bra ut igen.barnen var så glada när jag berättade att vi skulle äta kalops till kvällsmat de tycker om det jätte mycket vi hade ju så klart något till och idag fick det bli ris.

nu ska jag läsa lite av bloggarna jag följer.ha det så bra 

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards