Alla inlägg den 4 januari 2013

Av linda - 4 januari 2013 20:33

Snart börjar skolorna igen tillbaka till de vanliga rutinerna ska faktoskt bli skönt även om jag gillar sovmorgon men det får man ju lite på helgen.har bara gjort det vanliga som man alltid gör städa och laga mat fast i dag slapp jag göra mat skönt.min man hämtade hem mat min favorit är det och riktigt gott.
Innan idag blev det lite fika med barnen vi fikade på lite lussekatter som jag hade i frysen .barnen älskar lussekatter ja jag med så klart nu ska de stora grabbarna oxå sova.
Men ni får alla ha det så bra så länge

Av linda - 4 januari 2013 17:14

en bra nyår hade vi med mycket skratt glömmde tyvärr att ta bilder.

till mat ått vi en super god fiskgratäng och potatis och läsk att dricka.efterätten bestod av choklad pudding med mandrainer på burk som fanns i skåpet för att det skulle se lite lyxigt ut  lite senare på kvällen när det nästan var dax för att gå ut och se raketerna hällde vi upp dricka i våra glas och satt och åt lite goda räckmackor mummsigt stod i fönstert med de små så de fick se raketerna de stora stod ute på balkonen på fram sidan och tittade  elias var rädd när de smällde ,men han ville ändån titta.vi köper inga raketer eller smällare här det är som att bränna upp sina pengar tycker jag.sen blev det lite gotte bord lite godis som jag bakat själv.och lite chips.klockan var 01 när de stora grabbarna gick till sängs.

de små vägrade sova så jag satt uppe till klockan 05 med dem ,så lite sov morgon fick jag sen tur var det annars hade dagen blivit väldigt lång.

ha det bra så länge

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards