Alla inlägg den 7 januari 2013

Av linda - 7 januari 2013 19:59

 har varit utan internet och hemtelefon hela helgen  så tråkigt  ush. i lördags när jag och barnen kom hem från min mormor så var det ljus tända i hela lägenheten rikgit mysig var det min man hade tänt ljus och höll på att göra mat kyckling i ugn med potatis morötter och lök så gott.skönt att slippa laga mat och bara sätta sig i soffan fast det känndes konstigt att bara sitta där och inget göra.

idag har det inte hänt så mycket mer än det vanliga och ja jag har städat ugnen fy jag hatar att städa den ,men det är ju ett måste i bland så är det bara.barnen har lekt för fullt här de har fått leksaks tallrikar och mat och de leker jätte mycket med de de har oxå fått ett diskställ där de kan låtsas att de diskar hihih ser jätte roligt ut.

julia hon springer på men att gå i skor går inte vi har provat några gånger ,men det går inte .så vi får se hur vi ska göra när hon börjar dagis nu i januari.i morgon börjar skolorna och elias ska till dagis nu börjar de gammla rutinenra igen 

skönt ?

ja både på gott och ont. 

nu är det dax för barnen att sova 

så ni får alla ha en fortsatt trevlig kväll


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards