Alla inlägg den 15 februari 2013

Av linda - 15 februari 2013 12:47

förlåt har bara inte haft tiden att uppdatera er mycker har hänt och så.julia fick ju höst blåser i munnen och i ansiktet stakars liten ont har hon haft ,men är frisk nu och har haft inskolning på dagis det har gått jätte bra för henne.klart hon blir ju ledsen när jag lämnar henne men det går över lika snabbt igen som tur är.

det skär i mitt hjärta att hon är så ledsen men jag vet att hon är på ett bra dagis det bästa här i eslöv.känns konstigt att vara själv hemma inga barn alla barn är i skolan och på dagis.

jag har mått så dåligt ett tag nu mår illa 24/7 fy säger jag bara får inte behålla så mycket mat  i mig har gått ner 9 kilo på 2 veckor så jag mår ganska så dåligt  jag hoppas det vänder snart så min energi har jag lagt på min familj.

hoppas det vänder snart .

Barnen har studie dag i dag från skolan sportlovet börjar på måndag .

så jag har lite aktiviteter in bokat lite pulka åkning i tåbelundsbacken med lite fika med oss.

sen är det ju upvisning på brandstationen på deras gård där. så får vi se tänkte vi skulle äta ute den dagen sen vi får se hur det blir .pontuz kommer oxå hit ska bli kul.

nu måste jag gå 

ha en fortsatt trevlig dag 

för det ska jag ha 


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards