Alla inlägg den 29 maj 2013

Av linda - 29 maj 2013 22:53

Det var ett tag sen nu .men det har bara inte funnits tid förnågon blogg.men nu skajag försöka ta mig i kragen och skriva ser att det är några som tittar in då och då alltid lika kul när någon läser ja och så klart kommenterar
Jag har gått hela 24 veckor nu och fått en jätte stor mage .riktigt roligt och spännande är det vi vet fortfarande inte vad det är .men huvufsaken är ju att bebis mår bra så är jsg nöjd..det har ju varit morsdag i söndags och denna fina bilden ritade min son till mig han sa så här.mamma jag har inga pengar att köpa något till dig .men jag vill att du ska veta att jag älskar dig och så ritade han denna bilden på balkongen så varje gång jag går ut så ser jag att jag är världens bästa mamma.jag blev tårögd och alldeles varm om mitt mamma hjärta min undrebara pojke.alla mima barn är underbara och älskar dem mer än allt annat de är ens allt.nu bli det sängen är så trött i morgon kpmmer mi kompis hit och hennes söta dotter hit
Visar en bild på vad det var anton ritade till mig i present

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards