Alla inlägg den 22 november 2013

Av linda - 22 november 2013 23:41

i dag skulle jag på möte på bup stressade som en tok för att koma i tid 10 minuter försenad var jag pinsamt,men det var inte bara jag som var försenad ahahahahahahahha så jag stressade i onödan ,jag fick sitta och hämta andan lite allafall.en massa fråger de ställde som jag skulle svara på .men nu är det gjort iallafall.

gick hem sen så jag fick en lång och skön promenad i det kalla vädret ,såg att alla träden nästan har knoppar och något träd hade rosa blommor konstigt och fåglarna kvittrade lite vår kännsla över det hela.

i morgon kommer det gäster hit för att fira elias ska bli kul har bakat lite kolakakor ,rulltårta och i morgon ska jag göra små monster elias har själv bestämmt vad han vill bjuda på med lite övertalning för han ville bara bjuda gästerna på ballonger lite svår tuggat kanske   .

Nu sitter jag här med en kopp varmchoklad och tänker på om jag ska smaka en kaka eller inte .hade ju varit så gott   fast bättre att vänta tills i morgon tar man en kanske man tar två   .

 nu är det nog dax att går och sova blir ju inte så mycket sömn  för jasmin har fortfarande vänt på dygnet och vill vara uppe på natten.så jag behöver få lite sömn   

 ha det så bra


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards