Alla inlägg den 4 december 2013

Av linda - 4 december 2013 12:59

ihelgen som har varit har vi inte gjort så mycket eller ja på lördagen var vi i malmö och handlade lite både på ikea och på abdos,stannade en runda på sagolekplatsen  så barnen fick leka av sig lite men attans så kalt det var brrrr.vi stannade inte så länge på lekplatsen. på ikea köpte vi täcken och påslakn sett till de små .

tråkigt att köpa täcken med det var behövligt elias och lolo hade ju bara bebis täcken så de måste ha större täcken.

jag köpte ingredienser i malmö så jag kunde göra lite godis 

så jag köpte choklad nötter polkagrisar,kondenseradmjölk.

jag han bara göra en satts av choklad godis.

receptet kommer sen,

barnen ville jag skulle ta bilder på dem när de ligger i sängen med sitt nya täcke och påslakan så bild kommer senare för de ligger i telefonen och jag skriver från datorn.Idag ska jag börja träna igen så skönt det ska bli ,men oxå nervöst .idag blir det ett pass med zumba och efter ska jag träffa tränaren får att få hjälp med maskinerna .tycker det är tråkigt med maskinerna roligare med pass tycker jag.nufår jag fortsätta att vika tvätten här och lägga in i skåpen evighets jobb och tråkigt att vika tvätt.

ha en bra dag på er 


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards