Alla inlägg den 6 januari 2014

Av linda - 6 januari 2014 14:55

Då är det ett nytt år och reda 6 januari.
Vi hade det mysigt på nyår åt god mat och goda räk mackor .och så klart öite godis o läsk . Flickorna sov när det började smälla och vi andra gick ut på framsidan .elias var jätte rädd så han skakade som ett asplöv.så han och jag gick in så vi stod i fönstret och tittade .när de hade slutat smälla ställde sig elias i fönstret men det var inget kvar.han blev jätte ledsen .de stora la sig vid 02.jag och elias la oss klockan 03.30 Sov till klockan 10 gjorde de .

I morse var det fint väder och jag sa att vi skulle gå ut bara de att när vi skulle ut så ösregnar det. Men vi gick ut ändå på en liten promenad till leklpatsen blå huset.sen in i värmen igen och fikade lite

Vi var i lördags på busfrabriken i malmö.första gången för oss. Vi har varit på andys lekland för typ 10 år sen
men busfrabriken har barnen velat åka tiöl länge nu så det bar riktigt kul där
både för de stora och små barnen.
Trötta var dem sen när vi komm hem vi var där 10.30 och åkte sen vid 17 hem igen så det blev en heldag. Kommer åka dit fler gånger. Och jag som är kännslig när det är smutsiga toaletter behövde inte oroa mig .för rena toaletter vara det och skötbord
tog lite bilder när vi var där

Oj så långt detta inlägget blev
nu får ni ha det så bra så länge .

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards