Alla inlägg den 8 februari 2014

Av linda - 8 februari 2014 17:36

Elias och lolo och jag har varit sjuka
huvudvärk feber hosta.
jag tänkte att nu äntligen är vi friska .men fel hade jag nu börjar anton att hosta i massor han fick sprutan i skolan i onsdags så det kan ju vara den oxå .vi får hoppas det blir bra snart annars får han nog vara hemma på måndag för han blir påverkad av sin astma och får det jobbigt när han anstänger sig .men han har medicin och det hjälper.
De små har fått ny lekställning på sitt dagis och de bara måste provas ju så klart .

Jätte fint är de och barnen älskade att leka med det nya.
i dag har vi inte gjort så mycket varit ute lite på gården här.vi var och sparkade boll .men var vi fick gå därifrån för tydligen är det ett
populärt omtåde arr rasta sina hundar på fotbolls planen vid lekplatsen 7 högar med hund skit , tur barnen inte sprang i de .vi gick till tennis banan och där fanns små mål så vi lekte där istället.och barnen tycktedet var riktigt kul att sparka boll trötta blev de små de somnade så fort de satte sig i soffan.hahaha
I morgon händer inte så mycket bara ta det lugnt.
På tisdag ska vi på möte på bup då vi ska fåveta vad utredningen har gett läkaren ska tydligen oxå vara med.lite nervös är jag över vad de kommit fram till.
nu får jag gå och kolla maten lite vi ska äta kalopps och potatis och så klart grönsaker
Ni får alla ha det så bra så länge


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards