Alla inlägg den 14 februari 2014

Av linda - 14 februari 2014 23:40

Igår så var vi i idrotts hallen och anton han provade på att spela innebandy .jätte glad var han att han fick prova på .på vägen hem frågade han om han fick spela igen.och självklart får han de.
Anton ville jag skulle ta en bild och lägga in här så nu kommer den .han sa oxå att skorna matchade hans bandy klubba.

Bilden blev jätte bra.
i dag var det ju alla   dag .vi har inte firat den .tycker att varför ska man ha en speciell dag för att visa det .men vi åt lite gott lolo var nog den som njöt av det mest
de fick lite nutella choklad bilden talar för sig själv hur hon tyckte om det?

Gott var det
hahaha.  
jag har precis gjort en god smulpaj till mig och samer .han skulle natta de små men han somnade oxå haha så nu får jag äta de själv lite tråkigt .
nu får ni ha det så bra
många kramar till er

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards