Alla inlägg den 24 februari 2014

Av linda - 24 februari 2014 19:59

Vi sitter här bänkade för att se familjen annorlunda. Tycker om de programet.
vi har spelat lite spel i dag det blev memori
och allibaba.lolo är rädd för kamelen när den hoppar och gubbar kastas iväg .ja är man inte beredd så hoppar man till
elias tyckte vi skulle ta en bild på kamelen.
Så här kommer den

Jag invigde mina vår skor det har varit 9 plusgrader i dag och en massa sol riktigt pigg blir man av detta härliga väder.får vi hoppas att det håller sig så här fint

Nu är det dax att titta på familjen annorlunda.
Tittar ni oxå på det?

Av linda - 24 februari 2014 09:06

Då är sport lovet slut och dax att gå upp tidigt igen.jag som älskar sov morgon.
vi har gjort mycket på sportlovet .
var på brandstationen där dom hade uppvisning av polishundar. Och branduppvisning mm.
jag filmade .men som vanligt hade jag try kt på paus knappen på mobilen så det lev en film på 4 sekunder hahah.lite tråkigt jag hade filmat uppvisningen.så jag får bjuda er på lite bilder istället.

I fredags var vi i hässleholm hos min hajpaj
(Vi kallar varandra så)
Vi hade jätte roligt det var längesen vi var hos dem.får inte dröja så länge tills vi träffas igen.
På sport lovet komm våra formar oxå så vi passade på att baka vanilj kex.goda blev dem

Har lovat elias att han ska få handla för sina pengar så det får bli en runda till affären.han ville handla en bulle hahaha.jag sa att jag köper ju bullar.men han vill köpa sin egen så då får han göra de.
nu får ni alla ha en fortsatt trevlig lördag

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards