Alla inlägg den 13 mars 2014

Av linda - 13 mars 2014 15:25

I dag blir vår lilla sessa 6 månader inte
Klokt vad tiden går
jasmin fick sova ute i det finna härliga vädret

Av linda - 13 mars 2014 15:04

morgonen började inte bra de små bråkade direkt på morgonen över lolos lilla babis som hon kallar sin docka.elias ville låna den ,men lolo bara vrålade och elias drog lolo i håret.

sen vid frukosten välte de utsin oboy över golvet så det var bara att ta fram och skura golvet.men till slut komm vi i väg och till dagis och kan ni tänka er vi var i tid oxå  .


min syster yster har varit här idag.roligt har vi haft idag.jasmin fick bli matad med gröt av moster.

idag har jag ringt skattemyndigheten för jag inte fått några papper som jag skulle ha haft.

det visade sig att någon har skrivit på  papperen med mitt namn.jättechokad blev jag för jag har inte skrivit på för annars hade jag ju inte ringt och frågat vart papperen tar vägen.så får de göra om pappren och han jag pratade med tyckte jag skulle göra en polisanmälan för det är urkundsförfalskning .så det ska jag göra.

annar har det inte hänt så mycket.

idag är det sol igen skönt.får passa på att vara ute för nästa vecka ska det bli snö och minusgrader brrrr  

jagvill inte ha det utan snälla låt oss ha kvar våren..snart dax att hämta hem mina busfrön,

ha det bra med er och bara njut av    

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards