Alla inlägg den 16 april 2014

Av linda - 16 april 2014 14:17

Bilden på jasmin vi tog i tröllsjön komm inte med .jasmin har kommit på att hon har en tunga .hon räcker ut tungan hela tiden det ser jätte roligt ut så jag tog en bild på henne .blir ju en bra student bild sen när hon går ut skolan.hihihi

Av linda - 16 april 2014 13:52

Idag skulle lolo och jag igentligen varit på kurs i lund, men eftersom elias är sjuk får vi stanna hemma.hade verkligen velat gå , men barnen går ju fföre så klart.
I lördags gick jag med barnen till en liten loppmarknad .där vi hittade lite saker sen till trollsjön elias och lolo älskar att mata ankorna.
När vi såg ankorna skrek de komm ankorna om ni är hungriga.
Det brukar vara pappa som går med dem och matar ankorna , men nu behövde han plugga så då tog jag dem.

I måndags så sorterade jag barnens kläder .han med 4 av barnens kläder och byrå att sortera det behövdes verkligen.tid tog de hade ju alla små hemma som så klart ville hjälpa till och då tar det tid.
Igår fick jag ringa bup igen för som vanligt fanns det ingen medicin på apoteket till casper.ja vi har valt att medicinera för att det hjälper honom både i skolan och hemma
Jag vet att vissa tänker hur kan du ta det beslutet.men detta beslutet tog vi tillsammans med casper .och vi sa från början att det var värt att prova om det kan hjälpa honom .och det hjälper honom både i skolan och hemma.
Min son har adhd för de som undrar vad det är för diagnos han har.
Vi ska börja använda en tavla där han kan se vad som händer under dagen.
Och en mat lista .casper behöver veta vad som händer han behöver ha struktur.Jag har fått chansen att få gå en föräldra utbilning om adhd.
Nu är det dax att förbereda för mellanmål.
Ha det bra och ta hand om varandra

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards