Alla inlägg den 19 april 2014

Av linda - 19 april 2014 10:59

så skönt här skiner solen och vi bara njuter av lite härligt väder .

igår cyklade jag och de stora grabbarna till stan så jag kunnde träna sen en snabb sväng inom ica för att handla lite gott till idag.sen hemm städa  barnens rum,tvätta vi har ju tvättmaskin i lägneheten nu och torktummlare .jag han massor igår .samer komm hem med en köks soffa han hade hittat på blocket äntligen lite mer plats .lolo behövde en säng hon har ju haft sprjälsängen ,men nu kan hon klättra ur den och då är det dax att bytta .vi satsade på en våning säng från ikea istället så när elias är lite större kan han sova där uppe och jasmin kan få hans säng när hon är lite större.vi köpte en våning säng i metal för jag gillar inte våningsängarna i trä.

så här kanske man såg ut igår   hahahahahahahah

idag får det bli en runda ut med cyklen är ju så härligt väder så då får vi passa på att vara ute.äta lite godmat och lite gott ska vi med äta.iväll blir det lite familje spel som memori för de små sen när de sover spelar vi med andra ord.

ikväll bara måste jag se på twilight igen sista  filmen tur vi har kanal 6.

nu får ni alla ha en helt underbar dag   





Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards