Alla inlägg den 17 maj 2014

Av linda - 17 maj 2014 18:45

filmade jasmin idag när hon hade ätit klart maten i hennes tallrik hon var inte så jätte nöjd med de 


 
  men hon kan inte äta hur mycket som hällst .

idag har vi haft riktig härligt väder 19 grader  ja kanske lite mer i solen tror jag för varmt var det.casper är hos min syster och elias och lolo har varit på stranden och jag och anton har haft mysigt och spelat wii och så klart så vann han som alltid är så dålig på de ,kanske får träna på det när de är i skolan   så jag oxå kan vinna någon gång  

idag gjorde jag en god köttfärs limpa med potatis grönsaker och så klart sås.jag åt något annat kan ju inte äta kött.

de små är alla duchade och snart ska vi äta lite gott sen blir det sängen för de är jätte trötta.

nu är det nog bäst att ta fram lite gott innan de somnar .

ha en bra härlig kväll kram på er

Av linda - 17 maj 2014 13:26

Vilket härligt väder vi har .solen skiner och det är varmt och skönt .
Samer och elias och lolo är iväg och jag och anton och jasmin är hemma.jag har ju fortfarande ont i benet vi får se hur det är på måndag annars får jag in på akuten igen.jag går på mina sprutor nu jag blir så fin om magen av dem blå och lila fina blåmärken blir de Not
Hade ju tänkt att jag skulle fixa lite när de var i väg men jag har inte börjat än är så trött.får väll ta mig i kragen och lägga in tvätten .ha det bra så länge kramar på er

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards