Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

höst väder

Av linda - 17 augusti 2014 12:28

Fy vad kallt det är här 13 grader bara mina fötter är som isbitar ju .mörkt är det oxå så då passar det bra att tända lite värmeljus och dricka lite te.får passa på när jasmin sover och tända ljus annars går det inte för hon är överallt och ska röra och dra i alla saker .
i fredags fyllde jag år gammal blev jag ;).
Mulki var här och fikade jätte kul.jag fick fina presenter av familjen.en ny väska vilket värkligen behövdes.mobil skal med plats för kort i .en jätte fin skål och en fin stor tallrik. Ett par ballerina skor fick jag med.ballerina skorna kan jag tyvärr bara ha på mig i bland för mina fötter svullnar i mellan åt.
Så jag är jätte nöjd över mi dag.
Tog lite bilder på bakelserna jag gjorde

Riktigt goda blev dem.tog bilder på lolo lill mamman oxå som ville ha vagnen med till affären

Vi var en runda hos min mormor på kvällen.
Blev lite bilder där med

Som ni ser på bilden har jasmin har inga på sig strumpor hon gillar inte att ha de på så det blir till att köpa strump byxor nu när det börjar bli kallt .
Jag lovade elias att jag skulle ta en bild på hans tavla han målat på dagis.det är en kompis tavla. Han tyckte det är viktigt att den komm med här .så alla vet hur en kompis är .att man ska vara snälla mot varandra och hjälpa varandra och vara glada sa han.

I dag till kvälls mat blir det frike och kokt kyckling file super gott samer som gjör maten idag medan jag tvättar i tvättstugan.
De stora grabbarna är lite nervösa i dag och har myror i kroppen skol dax i morgon igen pontuz börjar 8an casper 7an och anton i 3an.kommer säkert gå jätte bra.
Nu är det dax för lunch här.ha det bra så länge

 
 
Madde

Madde

19 augusti 2014 09:12

Grattis i efterskott!! :-)

http://www.madelein.se

linda

19 augusti 2014 11:25

Tack så mycke

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards