Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av linda - 20 augusti 2014 15:36

Igår när vi gick hem från dagis så öppnade himmlen sig.det öste ner och jag hade inget regn skydd till jasmins sulky. Tänkte att nu kommer gon bli blöt stakarn och hon kommer vråla.blöt blev hon men vråla nää skratta gjorde hon hon tyckte det var skit kul att få regn på sig hon var jätte blöt i håret men hon brydde sig inte förän vi ställde oss under ett träd för att inte bli blöta då blev hon ledsen hon ville få regn på sig då skrattade hon och pratade på sitt eget lilla vis.tog bild på henne när vi komm hem.upp för trappan.

Hon var sur hon ville inte in.
Jag har tänkt på de med namn bytte på min blogg för varje gång jag har varit gravid och fött har jag fått bytta .så då tänkte jag att det är böttre att ha något annat.har tänkt på dessa namnen.
Alla minabarn
Mina busfrön
Alla mina små hjärtan.

Jag tycker detta är så svårt med namnbytte.
Vilket namn tycker ni passar?

I morse blev elias lite sur på mig eller snarare jätte arg han är i trotts åldern nu och ska testa testa ja lolo med sliter mitt hår snart. Vi har bestämmt att elias ska imte ha blöja mer han är mogen för de och han säger själv till när han behöver gå på pottan.men vara utan blöja vill han inte men i morse hade jag och dagiset kommit överens om att han skulle gå på dagis utan blöja. Detta hade han själv sakt några dagar sen att han inte vill ha den på mer.
Han har klarat hela dagen utan blöja inga olyckor än så länge.jag berömde honom över att han klarade de och han själv är jätte stålt och sa.mamma känn på mina muklor nu är jag stor.jag kännde han på armen och sa ja vilka muskler du har fått.känns så skönt att fast han tyckte det var jobbigt att inte ha den på .så är han redo.
Nu är det dax att börja med kvälls maten här .blir snabb mat här potatismos och fiskpinnar dag.
Ha det bra så länge.

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards