Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av linda - 29 augusti 2014 11:45

Alltså vart tar veckorna vägen redan fredag jag hinner inte med.ibland önskar jag att det fanns fler timmar på ett dygn så man hinner med de man ska.dessa dagarna har jag varit trött och seg och inte hunnit blogga alls. Föra fredagen var jag och de små på kurs I lund jätte kul ty kte dom att det var.efter kursen fick det bli hm och köpa en flezzjacka till jasmin.där fanns ingen eller jo i vit.vit vill jag inte hon ska kunna ha den på dagis och då är vit ingen bra färg. Mcdonalds var en önskan från barnen så fick bli lunch där.jasmin älskade hamburgaren som hon fick smaka på.

När vi var hemma sen stod casper och väntade på oss vid bussen. Lolo och elias blev lite sura de ville handla gott och läsk men jag tyckte det räckte med läsk hade ju druckit de på macdonalds. Lite sura miner låtsade de att de hade.

Igår när vi gick till dagis så klipte de gräset. Lolo ville att jag skulle ta bild och de gjorde jag med .elias sa mamma du kan inte ta bild på den för den kan inte säga chezzzzz som vi säger när vi tar bilder.han är rolig mwd sina kommentarer.
Idag ska vi ut och åka buss de älskar åka buss ska hämta ett litet hus till lolo hon ska få i present.har beställt till henne innan på ebay lite.presenter fick hjälp av min vän hon är bara helt underbar som hjälper mig.beställt till jasmin och elias med och sen blir det lite julklappar därofrån oxå.
Nu är det en promenad till bussen som gäller.ha det bra så länge.

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards