Direktlänk till inlägg 9 september 2014

härliga dag

Av linda - 9 september 2014 12:26

har varit med syster yster i stan vi gick på lindex och tittade fanns mycketfint till flickor ,men inte så mycket till killar.

lite synd tycker jag .

köpte en märkpenna från lindex har hört mycket bra om den pennan och en sån behöver jag så jag kan märka alla mössor och vantar och kläder till dagis det är ingen tjock spets på den utan en tunn vilket är perfekt.

så här ser den ut 

 

vi gick en runda till jysk där vi båda köpte lådor med lock på i plast passar prefekt till mina kakformar.tack för tipset syster yster.en runda till coop oxå för att köpa lite fika och se om de har mams napphålare och ja det har de ,men jag syr en själv i morgon till henne i mimmi.

de som känner oss vet att jasmin älskar imse vimse spindel låten hon kan lyssna på den länge på youtub filmade henne när jag sjöng för henne.

kanske ska varna först för min sång röst är inte bra låter som en gammal häxa men ni får hålla gör öronen annars om ni inte tycker om den  .


 

tiden går snabbt nu jag har snart gått hela 24 veckor det bara springer iväg här.

nu är det inte många dagar tills jasmin blir 1 år har beställt födelsedags presenter ,men de hinner inte komma men det gör inget hon får de ju sen .ska baka lite kakor till henne och en tårta och hon ska får en bit att äta själv ska bli kul att se henne. 

 nu får ni alla ha det så bra .









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards