Alla inlägg den 21 september 2014

Av linda - 21 september 2014 10:51

redan söndag och snart ny vecka det går snabbt nu.

jasmin har börjat gå med sin läragå vagn  hon är jätte duktig.ibland vill hon ha dock sulkin fast den tippar lätt ,men då ställer elias upp så den inte gör de .jag filmade dem tyckte det var så gulligt att han hjälper henne.


  jag bakade ett jätte gott bröd i fredags det godaste brödet jag har ätit bakade de i min springform.tog lite tid att baka men det var det värt.

snyggt blev det oxå


 

fattar inte varför bilderna jag lägger upp från mobil appen och in i datorn blir snea,jätte konstigt .bloggar jag från mobilden ligger de rätt sen.jag får väll ta mig tid till att kolla vad det är som blir fel sen någon dag .

får väll blogga från mobilen så länge tråkigt tråkigt.ni kanske vet vad  det är som jag gör fel .

nu får det bli lite lunch snart .

ni får ha det så bra så länge


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards