Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av linda - 6 oktober 2014 08:37

Oj vad snabbt helgen gick den bara sprang iväg ju.i fredags åkte casper till min syster yster. Lördagen åkte samer med anton , elias , lolo till malmö och åkte tidigt.
De skulle handla lite och åka till någon lekplats vi hade ju ett sånt härligt väder varmt och en massa sol.mormor komm till oss och jag jasmin och mormor drack te och fikade .
När de ansra var i malmö så skulle de handla kläder jag kan säga så här jag är glad jag har skype så jag kan vara med och handla ändå.jätte fina kläder fick elias och lolo .det fanns inte till anton som han ville ha men ett snyggt skärp hittade han och lepsyl . De fick 6 klädesplagg var och elias fick ett skärp oxå och de fick läppsyl oxå.jag tänkte att det kommer bli svindyrt men nää vi betalade 800 för 12 klädesplagg 3lepsyl 2 skärp.och det var kläder de valde nästan helt själv.jag älskar ta 3 betala för 2 på hm .de har verkligen prisvärda kläder.
Så ni som har många att handla till så är det jätte bra.

Barnen de följde med samer i mosken oxå.

Innan de åkte på morgonen stod anton klar och väntade på de andra att de skulle bli klara han sa mamma ta en bild på mig och det gjorde jag så klart.

Idag händer inte så mycket förutom ska på ett stort nätverks möte idag.
Jag måste försöka komma på vad vi ska ha till kvällsmat alltid lika svårt.igår hade vi lax i ugnen och potatis och sallad super gott.

Det får bli något som går snabbt och då passar väll spagetti och köttfärssås bra.
Nu får ni alla ha en underbar dag solen tittar fram här och det är så härligt fast det är kallt ute.

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards