Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av linda - 12 oktober 2014 21:12

Denna vecka som äntligen är nästan slut har varit en jobbig orolig vecka men oxå med en massa tur.hade kunnat sluta riktigt illa men som tur var så gjorde det inte de men nog om de .
Var och hällsade på min mamma på jobb och så klart passade jag på att fika lite billigt och bra ja och gott så klart

25 kronor betalade jag och det passade mig bra i min plånbok.i fredag s hände det som man som förälder inte vill ska hända.att något barn är försvunnet .min son missade taxin för han behövde gå på toa jag fick inte tag på taxi bolaget om att de skulle be taxichauffören vänta på honom.taxin åkte och min son blev jätte ledsen så i hopp om att hinna med taxin blrjade han springa där han vet att taxin hämtar andra barn.var i stan och vände .både jag och skolan letade här på området .vi bestämde att skolan ringer och anmäler han försvunnen.medan skolan ringer från skolan till polisen.så komm han hem när vi var på vög till dagis .han var genom svettig och helt röd i ansiktet och så klart ledsen över att han inte kunde springa ifatt taxin.jag ringde skolan de komm och hämtade honom vid dagiset.
Så besviken han var på sig själv men bpda jag och skolan sa att det var inte hans fel att han missade den utan det var taxins egtersom måste man gå på toa så måste man.
Jag tog lite bilder på elias och lolo när jag hämtat på dagis

En dag när samer komm hem från jobb så hade han med sig lite godsaker.fast jag tyckte inte om dem så mycket men barnen gillade dem

Jag har fått ett jätte fint träd av anton som de hade gjort på skolan

nu får det bli lite tv om det nu finns något bra.i morgon är det glamoure igen och så klart mitt favorit program Dickte på tv 4a.
Ni får alla ha det så bra så länge kramizzar på er

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards