Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av linda - 24 oktober 2014 14:55

Jag och elias har precis hämtat hem flickorna från dagis.
Tog en bild på napp gänget.

Jasmin är helt tokig i kaninöronen vi köpte i sommras när vi var på liseberg hon vill ha de på sig hela tiden.

Måste ju så klart berätta att jag oxå kan äta köttbullar nu .som ni vet har jag stora problem att äta kött nu när jag är gravid.
Men dessa är jätte goda och är från hälsans kök .

Prova så får ni se.
Det har bara varit jag och elias hemma idag så vi köpte hem lite go fika .det blev julmust och lussekatter så himla gott och lunchen valde han oxå pizza blev det sån färdig man köper och värmer i ugnen .helt okej för att bara kosta 14 kronor.så den köper vi nog fler gånger.vi tog vegetarisk.
I kväll smaskar vi i oss en god kyckling gryta till kvällsmat. Har bara inte bestämt än vad vi ska ha till den ris eller potatis.
Lite film sen ikväll innan barnen hoppar i säng får det bli bara inte frozen.börjar bli lite trött på att de små vill se den hela tiden.
Nu får ni ha det så bra så länge det är ju fredag härligt härligt.
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards