Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av linda - 29 oktober 2014 11:49

Hämtade de små på dagis och elias har gjort en jätte fin spindel som han ville hänga i fönstret.så söt är den.han berättade för mig att den inte var riktig utan bara på låtsas så jag behövde inte vara rädd sa han   .Gullig han är.
Här har ni en bild på imse vimse spindel

Verkligen färg glad.
Igår gjorde vi inte så mycket bara tog det lugnt.
Idag är det bara jag och anton hemma vi har fikat lite med cola och lussekatter super gott.vi skulle ha bakat idag .men det har inte blivit så kommer ju en dag i morgon.
min mormor kommer hit i dag.hon ska äta kvälls mat här och elias valde maten köttbullar och potatis och så klart lite brunsås.tog lite bilder på anton idag när vi var i affären han provade läsglasögon.han sa nu vet jag vilka jag ska ha när jag blir gammal haha.

Nu blir det lite lunch här.
Arabiska bröd med smör och ost och mortadella som man rullar och in i micron anton älskar de.nu får ni ha det så bra kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards