Alla inlägg den 28 november 2014

Av linda - 28 november 2014 21:03

I dag var det bara till att ta det lugnt hemma var så trött så när jag lämnat lolo, elias, jasmin på dagis .så jag gjorde frukost sen ville elissa ha mat.matade henne sen la jag mig för att vila och sov i 3 timmar.samer komm hem och det var dax att köra och hämta på dagis sen till lund till logopeden med lolo.gick bra.
Det har snöat här i dag men bara lite snöblandat så vi åkte till novalund för att köpa skor på skopunkten.har ju bra där ta 3 betala för 2 så casper anton elias lolo fick vinter skor .jasmin har skor.köpte även vår skor till casper o anton.

Barnen var nöjda och vi med.
Snart ska jag gå och sova är sjukt trött fast jag har sovit på dagen.
Vaknar ju var tredje timme för elissa är hungrig och jag ammar ju först innan hon får tillägg så samer kan ju inte gå upp och ge henne.utan bara flaska han kan ge henne och det gör han.
Nu får ni ha det så bra
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards