Alla inlägg den 4 december 2014

Av linda - 4 december 2014 21:38

Denna dagen har verkligen gått snabbt .vi bakade lite pepparkakor i dag.hittade inte pepparkaks formarna så vi använde disney formarna och det gick minst lika bra och lika goda.barnen åt mest degen och när vi var klara sa elias men jag har ju inte bakat några kakor bara 4.jag sa att det gör ju inget jag bakar ju till alla.okej sa han då kan jag äta lite mer deg.han är rolig.
Tog bild på våra goa kakor

Igår satt jag och tänkte på hur mycket jag städar igentligen och svaret är konstant alltså jag städar hela tiden och kommer det någon oanmäld så vill man inte att det ska vara stökigt.
Är man många i en familj blir det snabbt smutsigt.jag vet att jag har höga krav på mig själv men nu om det kommer någon hedan efter får de förstå att det kan vara stökigt ibland så är det med barn.tycker denna texten passar bra.

Nu ska jag baka dumlegrottor om jag hittar mitt recept.ha en bra kväll
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards