Direktlänk till inlägg 24 december 2014

fler timmar

Av linda - 24 december 2014 22:31

Har inte hunnit med att blogga , för det är ju så att min gamilj kommer före allt annat.så det får bli lite uppdatering nu.
Lolo fyllde ju tre år i söndags stora tjejen. Och så klart fick hon mimmi saker och hellokittysaker. Överlycklig blev hon.vi åt gott hon Ville välja frukost och vi alla tänkte att hon kommer välja ny bakade frukost bullar. Hahaha hon valde pizza så de fick de bli.gjorde pizza av runda mackor vi hade tomat sås riven ost championer och korv på.glad var hon.
Mimmi sakerna och hellokittysaker sprang hon med hela dagen hon skulle ha det med överallt.till slut tyckte hon det var jobbigt att bära runt allt så hon hämtade sin ryggsäck och la allt i den och satte den på ryggen.
Igår hände inte så mycket var på vårdcentralen en liten snabb runda med elias finger jag ska lägga om det varje dag och ta på en salva vi fick oxå.men annars höll vi oss påhemma plan. Casper var iväg han åkte redan klockan 10 och komm hem klockan 20.
i dag gick vi en runda till min mormor.vi köpte go fika med oss.elias sa till henne att han hade saknat henne och att nu minsan ville han ta en bild för nu var han ingen bebis som han var på kortet där han sitter i hennes knä.så det blev en ny bild

Jätte glad är han.
I dag har vi ätit Janssons frestelse och massa annat. Lite godis så klart och fått presenter. I år kokade jag gröten själv annars har det varit min mormor som har gjort de.jag har aldrig kokat tomte gröt förut
Så ja vi får väll hålla tummarna att den går att äta håller på att koka den nu och det luktar gott iallafall.

Jag hade önskat mig lite fler timmar på dygnet det hade behövts ibland.
Tog så klart fler bilder när vi var hos min mormor men de komm imte med när jag la upp demså jag lägger in dem här sist istället.

Nu blir det lite te och lite tv har en liten sessa som är pigg och inte vill sova

Nu får ni alla ha det bra
Kramizzar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards