Alla inlägg den 8 januari 2015

Av linda - 8 januari 2015 12:49

I går vaknade jag och snöade gjorde det jätte fint var det väckte barnen som blev jätte glada över att äntlugen fått snö även om det var jätte lite.vi åt frukost snabbt och kläde på sig för att gå lite tidigare till dagis så de kunde leka lite i snön. När vi kom ut var vi alla jätte besvikna .snön hade blivit slask istället och jag kan ju säga att denna mamman hatar slask usch blött och äckligt.
Barnen var ledsna men på gräset fanns lite kvar.så några snö gubbar blev det eller som elias sa mamms nu har jag gjort monga olofar (tror han har tittat lite mycket på frosen)

Vi gick till dagis och lämnade de små och jag och anton och elissa åkte till karidal och fikade med fina elin och hennes lille pojke.
Betalade 30 kronor för mig och anton vi fick var en ost bulle smör ost och en cola och en varm oboy. Anton tog varken smör eller ost på .han äter inte smör alls och ost ville han inte ha på men de bjöd på pepparkaka så de tryckte han ner i bullen och tyckte de var super gott.i dag är det jag och anton hemma de andra är på dagis och casper med sin kontakt person.
Hittade en bild en selfi som elias har tagit så nu har jag knapplås på min telefpn men fin är bilden han tog

Har precis badat elissa och hon såg så hörlig ut att jag var tvungen att ta en bild på henne . Precis som om hon tänker åh har jag inte badat klart snart hahaha

Nu blir det lite lunch och fix här hemma ha det bra så länge.
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards