Alla inlägg den 11 januari 2015

Av linda - 11 januari 2015 23:28

Söndag i dag i morgon börjar skolan.lovet har gott snabbt.
Har ni oxå haft besök av stormen egon 
Vi hadde det.inget kul tur man inte bor i hus.
I dag var vi ute lite ja det blåste massor.
Vi gick till en lekplats så barnen fick springa av sig och sen lite dricke pause hos mormor för hon bor nära lekplatsen sen gick vi ut igen en liten runda till. Barnen fick veckopeng och så klart skulle det ju handlas så ett stop i affären var ett måste.tog ju evigheter för de små att välja och eftersom vi inte äter vissa E nummer.så måste det läsas på och inget med svingelatin i häller.de små har ingen koll alls på E nummer .casper och anton kan läsa så de behövde inte så mycket hjälp.tog lite bilder på vår dricka pause

Jag hamnade vist oxå på bild hu jeda mig .
Men ibland så händer det.
I morgon får vi se hur det går för nu bryts rutinerna vi haft under lovet och har man barn som behöver ha det strukturerat och rutiner så blir det inte lätt för dem när de brytts .vi får väll se hur det går och jag har pratat och förberätt så det kommer säkert gå bra i morgon.
Hela denna veckan är fullbokad med bvc kontroll , läkarkontroller både för mig och några av barnen.tänkte jag ska försöka hinna sy lite oxå tyget har ju kommit.
Men går inte att sy när de små är hemma. Så får passa på när de är på dagis eller sover.
Nu blir det snart sängen här
Ska ju upp tidigt usch jag som vill ha sov morgon.ja drömma kan man ju få göra.
Ha det bra Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards