Alla inlägg den 21 januari 2015

Av linda - 21 januari 2015 23:58

sjukstuga har vi här   

i dag fick jag hämta hem barnen tidigare från dagis .

lolos avdelning ringde och sa att hon var dålig i magen så jag fick hämta henne jag sa at jag är på väg kommer om en liten stund.tjugo minuter senare ringer de från jasmins avdelning då har hon feber .jasmin har fortfarnde feber och anton är fortfarande sjuk.lolo har inte varit dålig i magen nu ikväll .detta kommer väll gå över oss alla jag hoppas ju att jag iså fall får det sist när alla är friska.så vi inte ligger alla sjuka samtidigt.har inte hunnit med så mycket mer än de vanliga städ och tvätt och lite spel med anton skipbo är ju en favorit här hemma.

anton får bli hemma i morgon oxå .

jag sitter här för jag kan inte sova så ser ni johnblund någonstans så skicka honom hit .idag blir det bara lite babel är trött och vill sova ju ,men kan inte .

jag måste ringa och avboka min tid för klippning för jag kommerinte in med min syskon vagn hos frisören så jag får om boka tiden till en kvälls tid så samer får vara hemma med barnen medan jag är och klipper mig.

nä nu har jag äll bablat klart här på bloggen hoppas ni står ut   .

sov gott på er alla kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards