Alla inlägg den 2 februari 2015

Av linda - 2 februari 2015 08:17

Ja mer snö var det jätte kul för barnen.
Jag vill imte ha mer snö tycker det kunde väntat till februari lovet så kan vi få massor av snö då men man kan ju tyvärr i te bestämma de.jag vill ha vår åh vad jag längtar efter våren nu.så här mycket snö har vi fått

Grannarna tycker nog att jag är konstig .jag menar vem fan tar bild på snön tidigt på morgonen hahaha jo jag som bloggar gör de.vi ska stanna inne i dag känner mig fortfarande inte helt bra.Vi får hitta på lite här inne istället.i morgon är de dagis och jag och elissa går en runda till min mormor om jag är bättre och om elissa är bättre.
Elissa har fått hosta, men det är inte så konstigt vi har ju alla varit sjuka här.
Nu får det bli lite god frukost här .ha en bra dag kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards