Alla inlägg den 12 februari 2015

Av linda - 12 februari 2015 11:26

Idag är jasmin oxå på dagis.
Hon har hosta men läkaren sa att det smittar inte och hostan kan hon ha i flera veckor.fick ett bra tips i går av min vän.hon sa att om man tar en lök delar den i grova bitar och lägger i en skål och på med lite vatten så det täcker votten så ställer man de sen vid huvud ändan av sängen så hostar man inte på natten.det funkar det trodde jag ju inte att det skulle det ända negativa var att det stinker lök här.
I tisdags när vi hade hämtat på dagis ville de till lekplatsen och leka och gunga. barnen träffade en kompis från dagis med som de lekte med.de lagade mycket mat.jasmin har ju börjat tycka om att gå nu med sina skor.så hon lekte oxå och gick rundor och lekte i massor

Barnen lagar kvällsmat som vi skulle ta med hem och äta nää tack jag är inte så hungrig.sen sa lolo nää jag bara skojade för skit smakar inte gott. Vi alla skrattade.

I dag ska jag äntligen på efterkontroll har ju avbokat den 4 gånger.
Äntligen blir det av.
Nu ska jag äta lite och dricka te. Ha det så bra

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards