Alla inlägg den 13 februari 2015

Av linda - 13 februari 2015 19:04

I morgon är det alla hjärtans dag.
Anton har berättat att han har en alla hjärtans dag skattjakt till mig . Den har varit i 2 dagar nu där jag fått leta upp olika smä medelande. Jätte kul har det varit .anton kunde inte hålla sig utan jag fick den sista ledtråden idag.iköket stod det. Så jag letade överallt till slut hittade jag det.

Sista ledtråden

Jag letade missan kan ni tro överallt. Och jag hittade.  så fina smycke hjärtan han har gjort till mig som jag kan hänga i en lång kedja runt halsen.så go han är min anton.älskar ju långa halsband.

Dagen idag sprang som vanligt iväg.nu är det kväll och snart ska de små i säng.
Jag filmade jasmin i tisdags men jag kunde inte få in den så vi får väll se om det går nu.


 
Nu får ni alla ha en bra dag och vet ni tycker inte det ska behövas en speciell dag för att visa kärlek till sin familj och vänner och att man bryr sig om varandra. Det ska man göra visa varje dag tycjer jag .ta nu hand om varandra och ha en bra helg.
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards