Alla inlägg den 18 februari 2015

Av linda - 18 februari 2015 10:30

 

för ett tag sen fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta spännande .

så jag åkte och hämtade paketet .Det var från loppiblogbag.

massa saker var det i. 

.blutsaft som jag har hört så mycket bra om men som aldrig vågat testa själv ,men jag kan ju sägaatt denna mamman komer köpa hem blutsaft det funkar jag är piggare verkligen känner mig inte som en zombi längre .

.Ekomusli fanns ju oxåoch jag som tycker om musli så tyckte jag denna var jätte god plus är ju att den är ekologisk oxå.

.Kidszoo välsmakande multivitamin som smakar gott och ja smakar gott gör den och ser ut som en gelebjörn.

här är det svårt annars att ge barnen vitaminer dels för att de inte tyckt de har smakat gott och för att det ser ju inte så gott ut ,men denna slank ner direkt.

.Caktus frukt stänger är super att ha med ute och bra att ha som färdkost på vägen hem från dagis ,mina barn är alltid hungriga när jag hämtar dem på dagis .så då har de fått prova dessa och de var väldigt populärt jag tyckte oxå om dem.

.Friggss hälsote var ganska gott och det är ett bra te utan koffein och jag som dricker en massa te så är det bra att de inte finns koffein i de .

.friggs riskakor med chiafrön och havssalt rikigt goda och lätta och krispiga .dessa var de godaste riskakor jag har ätit och hela familjen håller med .dessa kommer vi alltid ha hemma,så goda.

.Friggs nya vitamin brus smakar gott och med vitaminer  och mineraler och minskar sötsuget .funkar bra för mig jag som är sugen på något gott hela tiden så sen jag tog detta så har mitt sötsug minskat massor.


Är så glad att jag fått prova loppi blogbag .tusen tack loppi för att jag fick prova.

loppis hittar ni på facebook gå in och gilla deras sida .








Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards