Alla inlägg den 20 februari 2015

Av linda - 20 februari 2015 22:07

I onsdags var jag och de stora grabbarna på möte ja så klart var ju elissa med.
Grabbarna busade runder och sa ta lite bilder coola mamman.jag skrattade i massor har akdrig blivit kallad för coola mamman förut.

Idag har vi varit på bvc.
Jag sa ifrån idag ordentligt om att jag inte höll med sköterskan om att elissa skulle ha dålig blodcirkulation om foten för då skulle gon vara ljus blå på båda fötterna.när hon såg foten igen så sa hon att hon nog utryckte sig lite klumpigt förra gången och menade att det kunde vara så ibland att de kan vara sånär de är kalla om fötterna.
Jag visade henne foten igen oxh vist är det en mongolfläck till som går som ett band runt foten.både lolo och elissa har mongolfläckar.de försvinner ju sen.men det är bra att de registreras i deras journal eftersom mongolfläckar ser ut som blåmärken.I dag var barnen pigga och inte ville i säng

När vi var ute innan idag såg vi lite vårtäcken fast det snöade idag.

Vet inte riktigt vad blommorna heter.
Nu får det bli lite te här vi har det svinkallt i lägenheten.
Ha det bra så länge
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards