Alla inlägg den 23 februari 2015

Av linda - 23 februari 2015 12:46

Vet ni idag äntligen ska jag klippa mig ikväll.lite egentid bara rå om sig själv som jag längtar .har så långt hår att jag snart kan sitta på de , men idag åker de av.ska klippa det till axlarna och i tapp klippning tror det kommer bli snyggt.ska be min syster yster färga det sen en dag till mig.
Helgen här hos oss gick snabbt .
Tur var väll de för jag känner mig ganska sår i öronen av tjatet av att baka choklad bullar jo vi bakade i helgen en massa choklad bullar men de tyckte de var så goda så de ville ha mer.elias satt hela kvällen igår och sa att om han inte fick choklad bullar så fick jag gå in på mitt rum för han blir arg om jag inte bakar sa han  lilla killen vart får han allt ifrån  .han fick nöja sig med lite frukt sallad det slank ju ner de oxå fast han på pekade några gånger att choklad bullar är ju godare.  
Har lovat att idag ska vi baka och gissa om han blev glad. Både elias , lolo, jasmin skrek jaaasssss (de menar så klart yes)
Jasmin har precis somnat och lolo och elias ser på barnkanalen och jag sitter här med tre ikea påsar med tvätt som vi tvättade igår som måste vikas blää säger jag bara inget kul att vika tvätt , men ett måste vill inte ha det liggande blir skrynkligt och så måste man leta efter kläder.nää det är bättre att ta sig ikragen och vika och lägga in i skåpen.i morse var vi alla trötta så vi satt i vår säng och läste lite böcker tillslut blev det bråk om vilken bok jag skulle läsa så då gjorde vi något annat. Vi lekte koko (är som kuragömma fast eftersom barnen är små och kan ibland vara svårt att leta när man är liten så säger vi i mellan åt koko när vi gömt oss barnen tyckter det är riktigt kul)
vi lekte i en timme sen blev det tråkigt tyckte de.lolo ville hålla elissa det gick inte jätte bra men stolt stora syster är hon och hon sa mamma elissa är bara min prinsessa.

Nu är det säkert någon prettomamma som tänker men gud hur kan hon låta henne hålla om hon inte håller bra hon kan ju tappa henne. Just därför hon fick sitta i vår säng och hålla henne.

När ingen pratade med elissa så blev hon arg

Jasmin hon jämpar med att låta sin docka prova elissas strumpbyxor hon gav upp och bad sen om hjälp.men då skulle de av sen igen lika snabbt

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards