Alla inlägg den 7 mars 2015

Av linda - 7 mars 2015 14:02

redan lördag och jag har inte hunnit det jag ska hm tur det inte springer ifrån mig . i veckan fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta ,spännande.

var från lopp blogbag  minicare som vi provar på .

veckan har gått i ett här.

i onsdags var inte samer hemma han var i väg över natten  var på utbildning onsdag till torsdag,skit tråkigt var det tyckte jag tråkigt att vara ensam vuxen hemma.lite film såg jag och åt lite gott.

varje måndag ser jag ett program som heter jordskott bara älskar den serien spännande ,men oxå lite hemsk.kan ju inte sluta se på de  måste ju veta slutet .

vi har en liten teater apa här hemma elias heter han hihihi.

han älskar att klä ut sig och leka teater och har såna roliga kommentarer. 

härom dagen så komm han och sa mamma jag tyckte jag behövde lite nya ögonbryn.hahahahahha

 

sen igår när han gick och tvättade sin händer i badrumet och tog tvål ur tvål pumpen 

tittade han på tvålen och rynkade på näsan lite .

när han hade tvättat händerna så sa han 

åh det här luktar gott det luktar ekorre.

hahahahah fattar inte vart han får allt ifrån.

i tisdags var maria här och hade med sig en jätt fin present till elissa .så himla gulligt och precis vad elissa behöver

 

matschar hennes filt hon har i stjärnor.

nu blir det till att fortsätta här stor städar  dörrar ska torkas och dammas ska det överallt och skåps luckor torkas och väggar oxå.sen dammsuga och torka golven och tvätta i tvättstugan.elias och lolo följde med samer till malmö. så jag får passa på när jasmin och elissa sover att torka golven så slipper jag ha små fötter på golvet när de är blött.

ha det bra kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards